ul. Paderewskiego 62, 62-300 Września
macrolab@o2.pl
+48 502 051 168 | +48 502 051 168

Certyfikat

Certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji

Zasady wnoszenia skarg

Klient ma prawo złożyć skargę na piśmie do Kierownika Laboratorium.

Laboratorium rozpatruje każdą pisemną skargę złożoną przez klienta lub inną stronę.

Kierownik Laboratorium dokonuje analizy zasadności skargi, przegląda dokumenty i zapisy oraz sprawdza postępowanie dotyczące umowy / zlecenia odnoszące się do zgłoszonej skargi, a następnie przekazuje na piśmie klientowi decyzje o uznaniu lub nieuznaniu skargi i sposobie dalszego postępowania, którą podejmuje Właściciel Firmy na podstawie przedłożonych dokumentów związanych z daną skargą.

Szczegółowy tryb postępowania związany z przyjmowaniem, rozpatrywaniem i załatwianiem skarg określa procedura PO-03.00 „Postępowanie ze skargami”, która jest dostępna na życzenie Klienta lub stron zainteresowanych u Kierownika Laboratorium w siedzibie firmy.